Konfirmimi i austronautëve për ekzistencën e planetit THIRD (tretë) [FOTO]

Publikuar më: 13:49 18-04-2019

Astronomët konfirmojnë se planeti THIRD (tretë) ekziston në sistemin e yjeve të binarit Kepler-47 dhe thonë se kjo mund të jetë madhësia e Saturnit. Një eksoplanet i tretë është zbuluar rreth orbitës rreth yjeve të dyfishtë në sistemin Kepler-47.
Planeti është midis Neptunit dhe Saturnit në madhësi, më të mëdha se dy të tjerët, dhe ka një temperaturë prej rreth 169°C, thonë ekspertët e Universitetit Shtetëror të San Diego.
Planeti nuk mund të zbulohej më parë, sepse deri kohët e fundit orbita e saj nuk e kishte bërë që ajo të dukej të kalonte midis yllit mikpritës dhe Tokës, Ndërsa shtrirja orbitale e planetit u zhvendos ngadalë, gjithsesi, u bë gjithnjë e më e dukshme për sensorin në bordin e NASA-s, teleskopi i hapësirës Kepler në orbitën e Tokës.

Shpallja e planetit të tretë na mundëson të përmirësojmë ndjeshëm kuptueshmërinë tonë për sistemin e largët të yjeve. Për shembull, hulumtuesit tani janë në gjendje të përcaktojnë se të tre planetet në këtë sistem cirumbinary janë të gjitha shumë të ulët në dendësi - më pak, madje, edhe Saturnit, bimë më pak e dendur në sistemin tonë diellor, edhe pse densiteti i ulët nuk janë të pazakonshme në të ashtu- quajtur 'exoplanets hot Jupiter', të tilla janë të rralla në homologët e tyre me temperaturë të butë.

Një Jupiter i nxehtë është një gjigant i gazit, i ngjashëm me admiralin e tij në sistemin tonë yll, por që orbiton shumë më afër yllit të tij, duke rezultuar në temperatura të larta atmosferike atmosferike. Studiuesit zbuluan se temperatura e ekuilibrit të Kepler-47d është rreth 50 ° F (10 ° C), jo shumë të ndryshëm nga Kepler-47c 26 ° F (32 ° C). Në të kundërt, planeti më i thellë - planeti më i vogël ciruminal i njohur deri më tani - është dukshëm më i nxehtë, afërsisht 336 ° F (169 ° C).
"Kjo punë bazohet në një nga zbulimet më interesante të Keplerit: që sistemet e planetit të ngushtë me pak densitet janë shumë të zakonshme në galaktikën tonë", tha Jonathan Fortney, një astronom në Universitetin e Kalifornisë, Santa Cruz i cili nuk ishte i përfshirë në studim.
'Kepler 47 tregon se çfarëdo procesi që formon këto planete - një rezultat që nuk ndodhi në sistemin tonë diellor - është i përbashkët për sistemet planetare me yje të vetme dhe ato të qarkullimit.'