INTV NEWS SHOWBIZ MAGAZINA MUSIC MOVIES FASHION MED+ SPORTS VIDEOS
Vivo synon pushtimin e tregut europian

Vivo synon pushtimin e tregut europian

Publikuar më: 17:01 13-06-2018

Kompania kineze Vivo, e cila fitoi famë ndërkombëtare pas publikimitë Vivo Apex, smartphoni i parë all screen, tanimë hyn seriozisht në treg. Lançimi i fundit është X21, një mid range smartphone i fuqizuar nga Qualcom Snapdragon 660 dhe i pajisur me 6GB Ram, 64 ose 128 GB memorje, 12MP selfie camera dhe dual rare camera secila nga 12.5MP.

 

 


Përë promovuar produktet jashtë tregut kinez dhe atij Indian, Vivo ka një strategji mjaft premtuese. Më 31 Maj kompania u shpall si sponsori mobile i Botërorit Rusi 2018. Një mënyre mjaft e mirë për të çarë tregun europian, i cili është mjaft i apasionuar pas futbollit.

 

Article Logic
Execution time: 0.0036940574645996